minkampomvikten

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Vem är jag då?

Av minkampomvikten - 1 juli 2010 12:48

Jag har valt att hålla mig anonym här, då jag vet att jag inte annars kommer kunna skriva exakt allt om mig annars. Att bara ha skrivit det första inlägget om min vikt, och hur måtten runt min kropp ser ut, var otroligt jobbigt. Men ändå som en befrielse.

En befrielse att kunna skriva ut det någonstans, kunna tala om det för Någon.

Det är aldrig bra att hålla inne på någonting.

Så för att kunna vara helt ärlig (som är så viktigt) så väljer jag anonymitet.

Dock kan jag avslöja några få detaljer iaf:


Jag är 21 år.

Min stora passion i livet är hästar   

Och detta älskar jag alltså att göra:

  


  

 
 
Isabel

Isabel

1 juli 2010 13:33

Jo, de kan få mugg av solen som fräter sönder och gör sår, av att benen ofta är blöta eller fuktiga och att de står i leriga hagar.

http://lillafairy.blogg.se

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 13:35

Okej. Ja man får lära sig ngt nytt varje dag :)

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Miss A

1 juli 2010 13:55

Jag har precis samma problem som dig och lika mycket övervikt. Din blogg ligger numera under mina favoriter.

 
vagravaratjock

vagravaratjock

1 juli 2010 13:57

Jag är stolt över dig! we're in this together now!

http://vagravaratjock.bloggplatsen.se

 
Thérése

Thérése

1 juli 2010 14:51

Hoppas det går bra för dig! Håller tummarna! Själv hade jag ett problem så det blev tvärtom. Blev jättesjuk och kunde knappt få i mig mat på fyra månader eller mer.. har kämpat med att bli bättre. Men nu är allt rätt okej, väger "normalt" iaf. Tycker du verkar ha en sund förhållning till hur du ska gå ner i vikt, för att svälta sig är aldrig bra..

Du kanske kan börja gymma eller cykla? Sen kan du äta rätt stora portioner bara hälften består av sallad :) känner du sötsug så ta en frukt :)

Hoppas det går bra som sagt, och du behöver inte alls bry dig i mina tips om du inte vill :)

http://annatheresee.bloggplatsen.se

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 17:29

Miss A - Har du någon blogg jag kan följa? :)

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 17:30

vägravaratjock - Ja nu kör vi! :)

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 17:32

Annaterese - vilken himla tur att du lyckades ta dig tillbaka så att du är rätt så bra idag! Det är så farligt sånt där :( Men blir jätteglad för din skull att du "är tillbaka" iaf :)
tack så mycket för dina tips om träning och mat. Det tar jag till mig :)
Stor kram!

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Miss A

2 juli 2010 00:08

Jag ha tyvärr ingen blogg. Men jag kanske skulle börja blogga som du, anonymt.
Jag är 1.60 lång och väger 97kg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minkampomvikten - 4 juli 2010 21:47


Fick mig en ORDENTLIG tankeställare och kände mig verkligen äcklad, när jag fick inse hur jag ser ut, mot för hur jag KAN och BORDE se ut. Den första bilden visar på ett ungefär hur jag ser ut (102kg, 172cm), medans den andra visar hur jag skulle s...

Av minkampomvikten - 4 juli 2010 21:20


Det borde vara förbjudet att jobba i denna värmen ;) Puuh   Denna helgen sprack ju tyvärr angående mitt nya, hälsosamma liv. Men imorgon är det Måndag, och då blir det allvar. DÅ ska jag börja på riktigt! Jag tror det är lättare att börja på ...

Av minkampomvikten - 3 juli 2010 17:36

vilken HELT underbar dag! Detta kan vi ju verkligen kalla tropisk värme ;) Dock har jag jobbat 7-14 idag, vilket var mindre kul. Det borde vara förbjudet att jobba sånna här dagar.    Igår hann jag inte att blogga, eftersom jag försvann hemifrån ...

Av minkampomvikten - 3 juli 2010 09:30


Dagens fråga   Hur på för sätt motionerar Du?        ...

Av minkampomvikten - 1 juli 2010 22:53


  

Presentation

Välkommen till min blogg. Den kommer framförallt handla om min kamp om att gå ner i vikt. Startvikten ligger på 102 kg. Jag ska ner minst 30! Kommer även kanske blogga om annat som händer i mitt liv med. Välkommen :)

Omröstning

Är Du nöjd med din vikt?
 Ja
 Nej, vill gå upp i vikt
 Nej, vill gå ner i vikt
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min viktnedgång

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards