minkampomvikten

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Detta vill jag

Av minkampomvikten - 1 juli 2010 11:59

Varför jag vill gå ner i vikt:


Den viktigaste anledningen: Jag vill leva LÄNGE, och få ha hälsan i behåll

Sen vill jag givetvis också vara Smal, komma i storlek Medium igen.

Jag vill känna mig fin och kunna bära en fin klänning! Även att kunna ha jeans igen vore inte så fel.

Jag vill få upp konditionen så att jag Orkar mer.

Jag vill inte hela tiden känna detta jobbiga sötsug och det ständiga begäret att måsta gå till kylskåpet för att se om "det dykit upp något nytt, gott att äta" ;)

Jag vill inte skämmas att vara naken inför min sambo.

Jag vill kunna ligga och sola/bada i en fin bikini utan att känna att alla stirrar.

Jag vill må bra

 
 
Åsa-Maria

Åsa-Maria

1 juli 2010 12:52

HÄRLIGT! Kämpa på, hitta DIN grej, din livsstil! Grattis till ditt nya liv!=)

Mvh Åsa-Maria

http://mittlchf.bloggplatsen.se

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 12:56

Tack så mycket :)

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

 
Lina

Lina

1 juli 2010 13:45

Skönt att det finns vikt och hälsobloggare med bra grunder.
Jag kan verkligen tipsa om Vikt Väktarna, är själv med där.

Lycka till!!

http://petite.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

1 juli 2010 16:24

Kör på tjejen!
Det har jag börjat göra. åå tänk när man verkligen ger sig tusan på det så funkar det.
Rätt mat och motion. Gå cirka en halvtimme till timme varje dag och håll koll på maten så skall du se att kilona rasar av!!!
Lycka till!!!!

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 17:28

Lina - tack så mycket :) Jo jag har faktiskt ett startkit hemma med viktväktarna sen typ ifjol. men ja, jag misslyckades ju även där =/ men tänker försöka sno recept därifrån ;)

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

 
minkampomvikten

minkampomvikten

1 juli 2010 17:29

Anna - ja, nu ska kilona av :) Hur går det / har det gått för dig?

http://minkampomvikten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minkampomvikten - 4 juli 2010 21:47


Fick mig en ORDENTLIG tankeställare och kände mig verkligen äcklad, när jag fick inse hur jag ser ut, mot för hur jag KAN och BORDE se ut. Den första bilden visar på ett ungefär hur jag ser ut (102kg, 172cm), medans den andra visar hur jag skulle s...

Av minkampomvikten - 4 juli 2010 21:20


Det borde vara förbjudet att jobba i denna värmen ;) Puuh   Denna helgen sprack ju tyvärr angående mitt nya, hälsosamma liv. Men imorgon är det Måndag, och då blir det allvar. DÅ ska jag börja på riktigt! Jag tror det är lättare att börja på ...

Av minkampomvikten - 3 juli 2010 17:36

vilken HELT underbar dag! Detta kan vi ju verkligen kalla tropisk värme ;) Dock har jag jobbat 7-14 idag, vilket var mindre kul. Det borde vara förbjudet att jobba sånna här dagar.    Igår hann jag inte att blogga, eftersom jag försvann hemifrån ...

Av minkampomvikten - 3 juli 2010 09:30


Dagens fråga   Hur på för sätt motionerar Du?        ...

Av minkampomvikten - 1 juli 2010 22:53


  

Presentation

Välkommen till min blogg. Den kommer framförallt handla om min kamp om att gå ner i vikt. Startvikten ligger på 102 kg. Jag ska ner minst 30! Kommer även kanske blogga om annat som händer i mitt liv med. Välkommen :)

Omröstning

Är Du nöjd med din vikt?
 Ja
 Nej, vill gå upp i vikt
 Nej, vill gå ner i vikt
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min viktnedgång

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards